Snart e första lektion över..

Nu e det inte långt kvar till denna lektion e över..Skönt..Fast då väntar iofs hål fram till 13 tur att man har sällskap av amanda iaf:)  Har jag gjort nåt denna lektion då? Ja, faktiskt. Jag var rätt duktig i början och det gick riktigt bra faktiskt. Fast sen pallade jag inte göra mer, vilket kanske inte var så smart. Men men...så blev det iaf. Så har mest varit inne på fejjan å hållt på;) HahaxD Kollade även upp lite inför lördag, så ska nog skicka iväg den infon ikväll:P

Tror föresten att jag ska skicka iväg ett mess till "C" senare idag trots att han inte kan svara, ett gulligt mess<3..Han lär väl svara på det på fredag kväll då han e påväg hem igen..Förhoppningvis^^

Ska nog föresten dra lite tidigare från denna lektion..så drar snart;) Får se om jag skriver nåt mer inlägg idag, måste verkligen plugga så..

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0