Söndag..

Idag e det bättre..iaf än så länge..Halva gårdagen va kanske inte så himla kul, men det va faktiskt tack vare min kära familj så blev det bättre(Å lite min pojkvän oxå men mest familjen). Det vart alltså en mysig hemmakväll med familjen. Först åt man en riktigt god middag, sen tog jag å brorsan en promenad upp till centrum för att handla lite godis innan melodifestivalen. Det var väl kanske inte det lättaste att ta sig till centrum, värsta hinderbanan i börjar typ..Haha.. 

Som ni kanske har räknat ut så kollade man på melodifestivalen me familjen, med snacks, godis å läsk...riktigt mys. Hela familjen hejade typ på Salem Al Fakir..seriöst hans framträdande va ju grymt..Han har sån jävla energi på scen som smittar av sig å han sprider sån glädje. Å låten var ju asbra såklart;) Att han hade me Björn Gustafsson i framträdet va ju en väldigt bra bonus;D haha:) Vi behöver ju inte prata om vem som vann..fy fan. Hon va ju fan inte bra alls, hon kan ju inte ens sjunga. Vi kommer SÅ att komma sist i Eurovision asså:/ Jaja, efter festivalen så chillade jag lite på rummet..lyssnade lite på musik. La mig väl vid tolv el nåt...Anledningen till att man inte spenderade kvällen me pojkvännen va för att han va ute å festade..en polare fyllde år så..Men nästa helg måste vi ses..av framförallt en anledning..ska prata me han om det idag redan..hehe^^

Gick väl upp hyfsat tidigt idag, fråga mig inte varför. Har inte gjort så mkt, har chillat å lyssnat på musik. Övriga familjen har varit iväg, brorsan hade nämligen match. Men dom e nog snart hemma då det ska ätas lunch. Senare idag ska man iväg å kolla när brorsan spelar igen. Mot TT, en väldigt viktig match om man säger så..Mamma tyckte ja kunde prata me "C" å försöka få honom dit eftersom det e nära honom..Hehe..tror inte det kommer bli så. Skulle vart kul men han e typ upptagen idag så..Hoppas att höra från honom snart;)

Saknar min älskling väldigt mkt<3

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0