Trött och seg...ser verkligen inte framemot morgondagen^^

Jaha, då e tisdagen i princip slut..Ska efter detta inlägg gå ner och borsta tänderna..Sen väntar sängen, e sjukt trött. Hoppas verkligen man får hyfad med sömn till imorron asså, helevetsdagen:/ Usch, HATAR onsdagar!!!

Iaf..hur var denna dag då? Den har varit helt okej, hade bara en lektion. Nämligen TMS i 2 timmar, väldigt segt..va såå himla trött. Vilket jag inte var ensam om..haha..Sen bar det av hem, väl hemma fick man först skotta lite. Och sen städa och fixa lite innan familjen kom tillbaka från landet(de har varit där sen i lördags så). Därefter blev det lunch med päronen. Vid 15 så drog jag och brorsan hem till min moster(med familj)..Där vi blev kvar hela kvällen, det var riktigt kul och mysigt. Hon var dessutom snäll och klippte min lugg:) Grym kväll helt enkelt.

Dock så har jag inte pluggat nåt idag, varken på projektarbetet, specialidrotten eller till nästa veckas prov i TMS. Jag e såå duktig asså^^ Blir att plugga som en idiot resten av dagarna innan helgen. Kul kul..Visserligen så lär jag ju få tiden att gå. Vilket e det viktigaste eller kanske inte det absolut viktigaste...hehe. Som jag nämde så e det ju helvetesdagen imorron..har så stor lust att bara sjukanmäla mig imorrn å vara hemma. Men det e ju dumt å missa skola så lär ju gå ändå. HATAR HATAR HATAR verkligen onsdagar:( Får väl kämpa mig igenom den ändå..som vanligt:/

Kan ju föresten säga att jag saknar "C" utav helvete, går nästan inte å beskriva hur mkt jag saknar honom:/ Vill bara att han ska komma hem NU...Kan det inte bara bli lördag så han kommer hem..<3

Jaja, nu ska jag nog gå och lägga mig. Och svar till dig Amanda så vet jag inte riktigt om han ska med på lördag. Jag hoppas verkligen det, annars ska jag fan dra dit han..HihixD

Btw nu e det bara 2 dagar kvar innan lilla jag fyller 19(å ett år och 2 dar till jag blir 20..haha)..

kram<3


Kommentarer
Postat av: amanda

Haha x) han borde följa med ;) <3

2010-03-03 @ 06:24:28
URL: http://stumpanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0