Trött & sliten..

Jaha nu sitter man här igen och bloggar..hade ingen riktigt ork å lust att göra det igår så jag sket i det. Skriver nu ist trots att jag e väldigt trött. Va fan fett trött redan vid fem, då snackar vi om att ja e trött asså. Trots att jag ändå sover bra nu eller när jag väl sover så sover jag bra..men jag vaknar minst fem gånger per natt..utan riktig anledning. Vilket nog är orsaken till att jag e såå trött..vill inte veta hur trött jag kommer vara imorrn vid den här tiden...Då lär jag nog sova..haha:P

Iaf..det finns inte så mkt att berätta om gårdagen. Utan jag staplade mig till skolan(mitt tidigare skadade knä har börjat göra ont igen, samma sak idag:/). Var sjukt trött. Så det var tur att det vara va en 50 minuters lektion..Var dock kvar längre för en viss grej..Sen vid 14 så mötte man Alexandra i korridoren..eftersom båda va hungriga så drog vi till BK å käkade och snackade. Vi satt nog kvar där i över en timme, väldigt kul och trevligt. Kvällen blev lugn, fick skippa träningen tyvärr..pga av knät^^

Denna dag då. Fortfarande ont i knät. Började 10 med TMS i två timmar, helt okej lektion. Sen så drog jag iväg hem till min farbror å hans familj. Fast träffade å umgicks ju hans tjej Maria å deras dotter Emma, Marias tvillingsyrra va dessutom där me sin son(som e några månader äldre än Emma). Var där för att jobba med projektarbetet. Gick väl helt okej, får se resultatet när jag framkallat bilderna..Nervöst..Pappa var sedan snäll å hämtade upp mig påvägen hem från jobbet.

Här hemma har man inte hunnit göra så mkt, har jobbat lite me projektarbetet, käkat tidig middag(fick tvinga i mig lite, va inte ens hungrig)..å nu sitter jag å chillar i mitt rum. Hoppas på att "C" ska höra av sig snart..älsklingen har varit väldigt tyst idag vilket jag inte gillar:/ Saknar honom bara ännu mer då..

Övriga kvällen kommer bli lugn, ska chilla framför tv:n typ å hoppas få prata lite med älsklingen.

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0