Trött trött trött...

Det e verkligen inte kul det här, att vara trött större delen av dagen(alltså va trött hela tiden)..å då snackar vi inte nån dag ibland. Utan i princip varje dag. Vill kunna sova en natt utan att vakna 20 ggr liksom..En natt då jag sover bra så kanske jag vaknar en gång, högst 2 gånger..Inte mer. Fråga mig inte varför det e såhär..fast vet nog egentligen vad det e..å det får ta den tid det behöver...Läängtar verkligen till den natten då jag verkligen somnar bra å sover hela natten;)

Imorrn e det ju värsta dagen på hela veckan, usch:/ Så det blir att gå upp runt 6:15 typ..inte kul kan jag ju säga..Speciellt nu när man inte sover så himla bra..Så morgondagen lär ju extra hårt då man kommer va astrött å antagligen fortfarande ha ont i knät..Nån som vill byta liv med mig just nu??.....Nej, precis..trodde väl det:P

Så ska stapla ner och borsta tänderna, sen väntar sängen..Kan ju nämna att man äntligen haft kontakt med sin älskling..Han hade haft mobil av hela dagen..vilket förklarar frånvaron..hehe;) Saknar honom sjukt mkt<3 över en vecka sen vi sågs nu:( förhoppningsvis lär vi ses till helgen iaf..längtar dit:)

Nej, nu ska jag slagga..skriver kanske några rader imorrn..

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0