Vet inte hur jag ska få ihop morgondagen...

Vet inte hur mkt jag har inbokat imorrn, det är sjukt..Måste upp hyfsat tidigt..dock inte vid 6...men vid 8 kanske. CAD-lektionen e inställd så jag ska ladda ner det CAD programmet på min dator och sen sitta å försöka göra lite uppgifter här hemma. Sen blire att plugga fysik en sista gång, därefter lunch...fixa sig å dra till skolan för att ha fysik prov. Efter det ska man möta Emelie:) vi ska hem hit å lösa en liten grej..hehe..Dock så måste vi åka förbi globen påvägen hem. Måste till expert å kolla om fotona är klara än. Är dom det så måste jag dra till farsta på kvällen och köpa ett fotoalbum så jag blir klar med mitt projektarbete nån gång.

Hur kvällen sen blir vet jag inte...Allt hänger på om fotona är klara, är dom det så har jag min kväll fixad. Då blir det att sitta och jobba med det sista så jag kan lämna in det på torsdag. Håller tummarna på att dom e klara. Det skulle ta 3 vardagar och det har gått en vecka nu så..dock har man inte fått nån bekräftelse på att dom e klara...men men..

Nu ska jag snart gå å lägga mig..är väldigt trött..

kram<3

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0