Fredag igen...

Fan va veckorna bara rusar fram asså..helt sjukt..Men det e ju iofs bra att det gör det men samtidigt e det jobbigt..Eftersom man faktiskt har ett viktigt prov nästa vecka, som man verkligen behöver klara...usch..Men sen så e det inte så långt kvar till studenten, e dock lite avundsjuk på vissa som faktiskt slutar om en vecka^^

Jaja, anledningen att jag inte skrivit sen i onsdags natt e ju såklart för att jag inte haft tiden. Försöker plugga fysik varje dag efter skolan, men kan ju säga att det gått segare å segare för varje dag. Jag spyr snart på fysiken, kan inte fatta att jag ska läsa Fysik B frivilligt i höst..hehe. Kämpar verkligen me att orka plugga, för ja vet hur j-la viktigt det e..men gud va det inte finns nån energi till det..Igår blev det dock inte så mkt plugg utan hade en mysig eftermiddag å kväll me "Totti" å Isabella;) Sen idag så har man kämpat vidare me fysiken, det gick väldigt trögt på förmiddagen. Tog en paus å tränade i stället, sen blev det en rätt sen lunch..innan pluggandet fortsatte igen. Då gick det lite bättre, men det häll väl bara i 1,5 h el nåt och därefter försvann all energi å lust. Å vid kvart över sex så drog familjen hem till mormor & morfar där det va födelsedagsfirande för dom både me släkten på mammas sida då(min moster, sambo å deras gemensamma barn och även en annan kusin(min moster e mamman) å hans pappa). Det var en väldigt rolig kväll med god mat och efterrätt. Det var ju mormor som fyllde år idag(66 år) fast det skulle va mer firande åt morfar som faktiskt fyllde 70 år i början av maj. Vi kom väl hem runt halv elva kanske...

Imorron så drar övriga familjen till landet medan jag stannar kvar hemma. Under dagen så ska jag såklart(å tyvärr) plugga fysik..usch. Får nog plugga i perioder, annars går det åt helvete. Sen så runt fyra bär det iväg, ska nämligen vara barnvakt åt "Totti"s lilla dotter Isabella(10 mån) under kvällen. Ska bli jättekul, kommer ju dessutom att tjäna lite cash. Kan ju säga att det behövs i dessa tider då man inte har nåt jobb..

Får se om jag skriver nåt imorrn..Lovade ju att berätta om studentmiddagen, men orkar inte göra det nu. Lovar att skriva det nån gång under helgen. Då jag får tid...

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0