Haft helguppehåll men e nu tillbaka;)

Japp, jag tog mig ett litet helguppehåll från bloggen. Då jag inte hade någon vidare lust eller tid att skriva. Men nu så e jag tillbaka. Dock så har jag väl egentligen inte tid å skriva, men men..

Denna helg va rätt lugn precis som de senaste helgerna varit..Tyvärr så har jag inte fått träffa en viss person som varit bortrest, vilket sög såklart. Men men..det kanske bara va bra, då jag ändå behövde fokusera på plugget. Så i lördags va man ensam större delen av dagen då pärnonen va me brorsan i solna där han spelade i AIKs-cup. Passade då på att plugga till TMS-provet, körde även mitt PT-program i källaren..Fick även ansvaret för att laga middagen. Vilket inte va så svårt då det va tacos:D:D Kvällen blev lugn framför tv:n. Igår så fortsatt man såklart att plugga medan de andra va på cup..men till lunch så kom dom hem och det grillades hamburgare till lunch som åts ute på altanen. Underbart:) Sen bar det av till farmor & farfar då pappa skulle hjälpa farfar me datan å skrivaren typ. Blev jättechockad då farfar å farmor va så himla glada att se mig(framförallt farfar faktiskt)..Vi ses inte lika mkt längre då jag inte följer me till landet när dom e där å så. Det blev såklart fika där å lite snack me farmor. Väl hemma igen så hann man plugga lite till innan middagen. Sen på kvällen så vart det bara chill framför tv:n.

Denna dag då. Åkte till skolan för en lektion, då vissa bangade(igen)^^ Hade sen ett litet "ärende" innan det bar av hemåt. Väl hemma vart det sen lunch å sedan pluggande såklart. Provet e ju imorron. Det blev även lite tv-tittande. Vid 19 så hade man ju innebandy träning fram till kvart i nio ungefär..Har dock inte lyckats masa mig ner till duschen, fikade när ja kom hem å sen fastnade man ju framför fejjan:P

Imorrn har man ju som sagt "bara" TMS-prov, sen så ska jag hem å köra PT-programmet..Därefter blire att plugga lite, ska försöka skriva på lab-rapporten. Sen på kvällen så ska man ju träffa Linnea å gå på skiva:D Berättar mer om det imorrn;)

Jag kan meddela att jag inte fått nån kusin än vad jag vet..om den inte kommer under kvällen å natten. Så kommer dom att sätta igång det hela imorron. På farfars födelsedag:)

Föresten min kära morfar fyller faktiskt 70 hela år idag:) Grattis Morfar:D:D
 
Nu väntar duschen å sedan sängen;)

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0