Hoppsan hoppsan..hehe:P

Nu var det över 2 veckor sen jag skrev sist, jag som lovade att bättra mig. Men det gick ju som det gick..men tiden har i princip inte funnits att skriva..Antingen så har jag pluggat inför ett prov, skrivit på en uppsats eller pluggat till ett annat prov. Men nu börjar det lugna ner sig lite..Har fortfarande fysiken kvar som jag behöver plugga på, men de övriga kurserna är i princip slut. Det har hänt en del sen jag skrev sist, må jag säga...va ju på den där studentskivan för två veckor sen som va grym, berättar mer om den senare i inlägget..har förutom pluggat, festat igen me några polare, shoppat loss me mamma(bla min studentklänning:D), varit hos frissan, varit ärlig mot en polare som då blev sur..vilket jag egentligen inte förstår. Tänker inte prata så mkt om det, är privat. Hm...finns väl inte så mkt mer å säga..man hade tre dagars vecka förra veckan och för min del blir det även så denna vecka:) Ska dock försöka plugga trots ledigheten. Brorsan va ju föresten iväg på innebandycup i falun från tors-sön förra veckan. Kan säga att dom vann hela cupen(i sin åldersgrupp ofc) å vart dessutom obesegrade:) Finalen fick dock tillslut avgöras på straffar, så det va väldigt jämt. Men sköndalskillarna va bäst;D e så stolt över min kära lillebror<3

Kan ju ta att berätta lite kort om manges studentskiva som jag var på då för 2 veckor sen:P Mötte då upp Linnea på bussen från farsta och vi åkte hem till henne. Där vi förkrökade och fixade oss i ordning, Linnea lockades mitt hår och fixade mitt smink. Det blev såå snyggt;) älskar att ha mitt hår lockigt..Iaf påvägen mot skivan så fick vi sällskap av en jobbig kille..men det fick inte förstöra kvällen. Väl på stureplan så fick ja ringa mange, eftersom vi inte hittade..Lyckades höra hans vägbeskrivng trots den höga musiken. Å det va inte så svårt att hitta. Väl där så festade vi järnet me mange, robin å henke(från manges band)..gänget förändrades dock lite under kvällen..men vi hade askul för det..Kvällen å natten var verkligen grym:D Fy fan;D Får se(hoppas) att min slutskiva slår den..får se:P Kom hem väldigt sent, va väl framme i norra vid 4 så. Gick inte på CAD-lektionen den morronen utan tog sovmorron till 13 ist. Fast nån sömn vart det inte..mest stress å plugg:/

Japp, det var det. Det bästa som har hänt sedan jag skrev sist är(förutom skivan) det härliga väder, sommarväder...Sol å varmt flera dagar nu. Underbart:) Me like it;) Har fått en snygg bränna, brände mig tom igår. Får hoppas att det håller i sig.

Just nu sitter jag å väntar på att underbara Emelie ska komma hit<3 Vi ska sitta ute på tomten, chilla, prata å mysa i solskenet;) Får se när jag skriver nästa gång, beror helt på hur mkt jag har å göra.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0