Jobbigt värre...

Idag har man lyckats riva sig själv vid ögot å fått en hård smäll på nosen(misstag av brorsan, orkar inte förklara)...duktig man e asså..Slutar väl me att ja ramlar ur sängen i natt å slår i huvet eller nåt:P hehe...Livet e som sagt lite segt, jobbigt å stressigt just nu...Veckorna innan studenten...ska väl inte klaga vet dom som har det jobbigare..men ändå..Idag så hade man ju inte skola, men det betyder inte att man haft det skönt. Nej då, har pluggat fysik nästan hela dagen. Tog en paus mitt i för träning i en timme och sedan en mkt sen lunch..sen fortsatte det igen och det blev ytterligare en paus för å handla. Därefter fortsatte pluggande fram till kl 18 då man gav upp.

Sen på kvällen så har jag bara latat mig framför tv:n. Å det va på kvällen som man fick den där sköna "näs-smällen" av brorsan..hehe..aj säger jag bara^^ Dock så var det inte så kul program på tv så jag hamnade här..ska dock gå å lägga mig snart. Imorrn blire att gå upp vid 6:15, sen blir en hel dag i skolan me 2,5 hål i mitten. Underbart...not:/ ska nog passa på å plugga lite då för att få tiden å gå..

Onsdagar suger ju alltid..men imorrn suger inte hela dagen. För efter skolan, blire att dra hem..fixa naglarna, slänga sig i duschen och klä sig fint. Därefter bär det av till Linnea för att umgås å fixa oss iordning för att sedan göra sällskap in till stan. Det e nämligen studentmiddag imorrn, både för norra å södra. Skolan bjuder på flottmiddag, typ;) Firar att det bara e 2 veckor..hehe..

Jaja, ska nog stänga av datan nu så jag lyckas få lite sömn iaf.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0