Mkt firande nu i maj å även mkt plugg..

Vet att jag kanske inte är den bästa på att blogga just nu, men har en god anledning till det. Då man nu går de sista veckorna i gymnasiet, om drygt 2 veckor så e allt över. Läängtar som fan asså. Iaf..sen sist jag skrev så har jag hunnit träffa å umgås lite me Emelie. Riktigt härligt ute i solen;) Annars har det varit en del pluggande och PT(träningsprogrammet) träning hemma. Sen så i fredags så pluggade man lite på förmiddagen sen bar det ut till Råcksta till "Totti" å hennes dotter Isabella. Vi hade det riktigt mysigt, åt middag ute..det blev grekiskt. Riktigt gott. Sen bar det av tillbaka för en mys kväll me massa godis, snask å läsk..framför tv:n. Trodde inte det skulle bli så sent, men åkte väl därifrån vid tolv så va väl hemma vid ett..hehe..Lördagen blev rätt lugn, gjorde inte så mkt. Om jag ska va helt ärlig så minns jag inte va jag gjorde..hehe^^ Fråga mig inte varför:P

Sen så igår så var det fullt ös hela dagen, från morgon till kväll. Man vaknade, käkade frukost..sen städade man rummet(vilket gick fort), därefter städade jag faktiskt i min brorsans rum(som såg förjävligt ut)..han va i Gbg på klassresa så..Sen vart det att göra en tårta å tillsist ta en dusch och göra sig i ordning. För den som inte vet, så fyllde lilla mamma år igår och därför var det lite kalas. Fick äntligen träffa min nyaste lilla kusin, eller lilla å lilla..han e rätt stor för sin ålder..han e bara 18 dagar. Det e min farbror David(yngsta farbrodern) å hans tjej som fått en liten son..Erik..Äntligen en kille..på pappas sida e brorsan enda killen bland 5 tjejer;) Nu får han sällskap..hehe..Han e iaf sjuukt söt:) Mammas firande va väl kul, det va lagom me folk där eftersom inte alla kunde komma. Våra släktträffar kan annars bli rätt stora:p

Denna dag då. Sovmorron å en lektion, innan det bar av hem. Där man först chillade lite å käkade lunch och tog sig tillslut sig an att komplettera å skriva MVG-delen på en uppsats. Så nu har man(förhoppningsvis) lämnat in den sista uppsatsen i gymnasiet;) Sen på kvällen så bar det av ut til tyresö för att fira min kusin wilmer som fyller 6 år idag. Stor kille. Det var jättemysigt å kul..Så nu har det blivit massa kalas me alla dess onyttigheter. Därför ska jag klämma in lite träning imorrn mellan allt pluggande. Har dock ingen skola, viket e skönt. Då kan jag bara fokusera på fysiken.

Blev ett rätt långt inlägg, sorry. Men så blir det när man e dålig på å skriva. men men..ska nog försöka sova nu. Trots att man e ledig imorrn.

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0