Party to night:D:D

Yes, nu e det inte så himla lång tid kvar innan jag ska dra iväg å möta Linnea. Möter upp henne efter att hon jobbat då vi drar hem till henne. Där kommer vi att fixa oss i ordning och föra. Sen får vi se när vi beger oss mot stan och stureplan. Hehe, lär nog bli först å sista gången jag e där;)  Skivan börjar iaf kl 22...me harry potter tema;D

Kan berätta om dagen kort, hade ju som sagt TMS prov. Vilket gick rätt bra tyckte jag, svarade utförligt på alla frågor. Får se sen hur mkt det räckte till. Iaf efter det begav jag mig hem, å väl hemma så körde jag mitt PT-program i källaren..därefter vart det ju en dusch såklart och efter det en sen lunch. Har sedan fram till nu(paus dock vid middagen) suttit å skrivit på lab-rapporten som ska in imorrn. Kommer få slutföra den imorrn, då man mår lagom bra..Men men..Appropå morgondagen så tror mina päron att jag tänker va i skolan vid 8, men det kan dom ju fet glömma. Trots att dom "predikar" om att skolan får före partande. Jag kommer såklart inte va i skolan vid 8, kommer dock se till att va där vid 13. Tänkte va me på fysiken å innan den börjar ska jag köpa mig biljett till slutskivan. Å efter lektionen ska jag möta upp Alex å betala för flaket...Där har ni min morgondag..

Jaja, hinner egentligen inte skriva så mkt mer. Ska fixa lite saker å så innan det bär av;) Bla ladda ur bilderna ur kameran:P

kram<3

Kommentarer
Postat av: Ira

oh my oh my oh my! Jag diggar den klass som valde temat en ganska himla otroligt mkt! :D

2010-05-04 @ 20:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0