Segt värre...

Sitter i skolan å har fysik..tro det el ej så e man faktiskt i en datasal. Har fan suttit vid en data från 8 å fram till nu typ..Med en paus på en timme..Hade ju CAD på morronen fram till 10:30, då begav jag mig upp till 6:an och gjorde Alex sällskap på hennes historia lektion..Å den lektionen va i en datasal, så där satt man fram till 12, sen drog vi ut å gick och käkade på ett thai ställe här i närheten. Mkt god mat tillskillnad från skolan;) Vi(ja å alex såklart) käkade utomhus i solen, väldigt mysigt. Sen bar det tillbaka till skolan å nu sitter man framför datan igen^^ Å lyssnar jag på vad läraren säger..svar: nja. Asså jag lyssnar men det e inte så mkt av det hon säger som går in.

Men nu kollar hon mig, bäst jag slutar skriva. Efter lektionen så ska jag möta upp Alex å så ska vi ta sällskap:) Väl hemma blire som sagt fullt ös, fixa naglarna duscha osv. Så får se om jag hinner skriva nåt mer idag, annars lär jag nog skriva imorrn.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0