Studentmiddagen blev rätt grym tillslut;)

Sitter här me öma och svulna fötter, men det e såå värt det. Hade ju högklackat på mig från 18-23:30, sen bytte jag till ballerina för att inte plågas allt för mkt när ja skakade rumpa på dansgolvet;) hahaxD Orkar inte berätta så mkt om kvällen just nu, gör det kanske imorrn el nåt:P Men kan ju säga att det tillslut blev hyfast drag å det vart en rätt grym kväll. Förstår inte dom som inte hade tålamod att vänta en liten stund, det vart ju drag på dansgolvet..hallå;)

Kan ju säga att jag, alexandra å linnea var det absolut sista att lämna dansgolvet:) Vi e fan bäst tjejer<3 Å jag å Linnea hann faktiskt me den näst-sista tuben som gick;) å jag stressade till slussen helt i onödan. Påvägen dit hittade vi pojkarna som gick före oss, hittade dom ute vid nån båt å ponton(?)..Nämligen Jesper å Dennis:) ni e så duktiga killar;) Nu sitter man här hemma, kom väl hem för en halvtimme sen. Har varit nere å tagit sv sminket och borstat tänderna. Och nu sitter jag här å försöker nyktra till..har nämligen rätt svårt att sova om jag e påverkad..hehe^^

Ska nog stänga av datan snart och försöka sova. Man ska ju trots allt upp imorrn el idag vid 10 eftersom man har skola. Har dock bara en lektion, viket e soft..man lär nog skulle va seg. Vilket jag redan nu kan gissa att jag kommer va..

Kan avsluta det hela me å att man skulle kunna säga att denna studentmiddag va som en studentskiva för cybergymnasiet norra+södra;) å om den ändå vart hyfast grym, så ser jag verkligen emot slutskivan..asså;D Hihi:) Berättar mer om själva kvällen senare;)

God natt!! Om ni nu inte redan sover;)

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0