Bara tisdag, usch...

Jag e såå himla trött och seg så det finns inte. Var så trött att jag var så nära att slumra till på fysik lektionen, herregud inte bra. Men klarade av dagen trots det, vart lite piggare me tiden men inte pigg. Gick 8-12 idag, vilket jag föredrar till skillnad från 13-17..usch. Fick lagom mkt uppgifter att göra hemma idag, så blev klara med dom rätt fort(kanske för att man nästan gjorde all matte i skolan, men ändå). Trots att jag e rätt trött och seg, så städade jag rummet och bäddade rent i sängen efter pluggandet. Eller städa och städa, behövde typ bara dammsuga sen var det fint:) HihixD

Å nu sitter man här och segar i rummet med radion på..Helt otroligt när man hör på reklamen på radion att: "snart tar du/ni studenten"..Haha, skämtar dom eller. Vet själv hur det var för ett år sen. Man längtar ju ännu mer av all reklam, men hallå snart är det iaf inte. Sorry guys;) Vet inte riktigt vad jag ska hitta på här näst, kanske sufra runt lite här eller nåt. Pojkvännen vet man inte längre om han kmr hit idag, han har egentligen slutat men ska stanna kvar till halv sex för att kvalificera sig till nån spel sak, fattar inte. Så har jag otur så lär jag inte se röken av han idag. Inte bra. Vi ska som skulle ses och kolla på idol, tms. Jaja..

Ska kanske träffa Lotta från damlaget sen, för att prata om min/våran tränare. Vi ska troligen gå en promenad ikväll och prata. Så det kanske inte spelar nån roll att pojkvännen inte kmr, eller jo..för jag saknar honom grymt mkt.

Gud vad tiden kmr gå trögt asså, hatar det här:(

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0