Torsdag...

Sitter här och borde egentligen plugga vidare men jag orkar inte. Har så grymt tryckande huvudvärk, jobbigt. Ska dock göra det sista jag kan på lab-rapporten som ska in imorron. Sen får jag väl se om jag hinner å orkar plugga några tal i fysikboken. Vi ska nämligen dra iväg lite senare till mormor & morfar, eftersom dom bjudit oss på middag pga vi inte har nåt kök..hehe. Brorsan kmr inte vara me då han e iväg me sin nya klass på hajk. Dock så kmr pojkvännen följa med, fast han åker dit själv..eftersom han ville sitta i skolan å plugga me sina klasskamrater. Så vid halv sex kanske ja å pappa åker och hämtar mamma på jobbet och sen drar vi till dom;)

Imorrn så har jag bara en lektion(fysik) och sen en räknestuga..Får lite sovmorron, så jag börjar 10 och kan gå till 15 då räknestugan slutar. Kmr nog bara va där halva tiden, ska iväg och träffa en kompis.  Och det e rätt viktigt att jag gör det. Sen så har man cup i helgen, vilket betyder match..varje dag^^ kände mig taggad förut, men igår på träningen så vart jag yr och mådde illa. Har dessutom mått lite annorlunda annars oxå, e inte säker vad det beror på..Antingen e det de ena eller det andra. Tiden får utvisa det. Ska försöka bli klar me allt plugg imorrn, så jag slipper tänka på det iaf.

Nej, nu ska jag försätta pluggande. Längtar efter min älskling<3

kram<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0