En underbar lördag:)

Kan säga att den här lördagen har nog varit den mest efterlängtade på länge..Då jag pluggat järnet i flera veckor och haft 2 omtentor nu iveckan.Varav den ena har jag fått reda på att ja klarat..Alltså matte C:) Hade omtenta i matte D igår, väntar spänt på svar..

Men nog om det, var verkligen så skönt att inte behöva tänka på plugg alls denna helg, utan bara kan chilla och vila ut. Var länge sen jag kunde göra det utan att få skuldkänslor att jag inte pluggade. Så idag sov jag och älsklingen verkligen ut, var riktigt skönt att kunna vakna av sig själv och inte utav något j-la alarm. Sen så har man chillat övriga dagen, kollat på film, fikat gott och gått en promenad..Å även smällt smällare:p

Men nu väntar en riktigt god middag med familjen:)

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0