Måste bara berätta en sak..

Men kort om dagen först, den började me att alarmet gick igång vid åtta. Då jag satte mig och försökte ringa till vårdcentralen men hade stora svårigheter me att komma fram. Har aldrig varit så här svårt som det var i morse att komma fram. Kom tillslut fram och fick då reda på tiden för mitt läkarbesök. Försökte sedan somna om, men det gick inte så bra. Lyckades aldrig pga huvudvärk och svidande ögon. Iaf vid halv elva hade jag tid på vårdcentralen, det va "bara" ett återbesök..har gått dit och utrett min medicinering för min astma och har iof det hållt på att testa lite, tex att vara utan en viss medicin. Men idag kom vi fram till att jag fortsätter ta de mediciner som jag redan tar, eftersom det får mig att må bra. Kan förklara läkarbesöken en annan gång. Väl hemma igen vart det lunch me hela famlijen och pojkvännen..efter det satt jag och skrev på uppsatsen(som jag hoppades skulle bli klar idag, men icke..Så får dra bort en till dag från omtenta pluggande).Gjorde det fram till middagen och min underbara pojkvän hjälpte mig när det behövdes. Så snäll:) Imorrn(senare idag) SKA den bli klar, har inte tid att skriva på den någon mer. Sen så var det första innebandyträningen för i år, gick väl helt okej..Känns dock som att ja e påväg att bli sjuk. Hoppas inte.

Men nu över till det som jag verkligen vill berätta. Väl hemma från träningen så satte jag mig vid datorn och lyckades utifrån några klasskompisars info få reda på att resultatet från fysiktentan äntligen kommit. Väntat som fan. Loggar in på min skolmail där ja fått fler mail än bara det me resultaten. Vågar knappt öppna mailet me resultaten, säger innan att det e ju försent att anmäla sig till omtentan så och att ja får säkert F sa jag precis när ja klickat på mailet. Och så fort de öppnas får ja en liten chock, är ju först på klasslistan så mitt betyg stod ju såklart först. Hade inte fått F utan C...fattar ni? C på en fysik B-tenta. Jag..C..på fysik B tenta..HELT OTROLIGT:D fick som ett glädjefnatt å sprang ut hoppandes till mina föräldrar och berättade den glada nyheten:) så himla skönt:) Nu hoppas jag bara att ja fått godkänt på sista lab-rapporten oxå, då e jag helt klar me fysiken:) stolt.

Det här behövde jag verkligen..det vart som ljus i allt mörker i pluggandet. Nu blir man lite peppad, så dax att sova och ta nya tag imorrn(el senare idag).

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0