Söndag..

Yes, vart bara ett kortare inlägg igår eftersom middagen blev klar. På kvällen sen så kollade jag först på film med päronen medan pojkvännen spelade lite COD black ops:p Därefter så poppades det popcorn, togs fram chips och cider, gårdagen vart den onyttiga dagen(ska försöka ha endast en sådan i veckan eller ingen alls).  Sen satte sig jag å älsklingen och kollde på megamind:) Å tur som man har så lyckades jag på nåt sätt bit i tungan och dessutom göra det riktigt hårt:O Och den smärtan var ingen rolig, det kom tårar direkt dock inte nåt som jag själv styrde. Dom bara kom helt plötligt:O Så man fick två fina blodiga märken på tungan och kunde knappt äta el dricka vidare..Men men..Idag i det ytterst små märken kvar, tur att tungan läker så snabb iaf;)

Idag så har vi åkt iväg till farsta c med min pappa för att shoppa, mamma och pappa hade ju lovat mig ett par nya innebandyskor..Så först så shoppade vi dom, jätte snygga puma:) Sen så gick vi dressman för att älsklingen skulle ha två nya skjortor. Han fick lite hjälp av personalen och köpte sen 2 snygga skjotor på 300 spänn;) Tillsist gick vi in till clas ohlson å handla lite saker bla randiga block. Vart även in en snabbis in i tele2 butiken för att kolla på mobilerna i verkligenheten. För det e nämligen så att min "la av" nu i veckan. Den började helt plötsligt slänga av och på sig hela tiden. Skärmen var bara svart:O typsikt liksom:/ mitt i allt så händer det..abonnemanget går ut i mars så..Men älsklingen va snäll och lånade ut sin fett gamla mobil till mig tills vidare. Hoppas nu få en ny mobil i 20-års present.

Men men..nu kom älsklingen in efter att ha tagit bort snön från carporten. Så ska umgås me honom..kanske en film..får se..vi har en hel del filmer å se så;)

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0