Trött, seg och stressad:( på jullovet..jo tack jag vet..

Hej allihopa!

Nu e jag här igen, ska försöka blogga lite mer men det kmr bli svårt..då jag redan har det stressigt som det är. Kan förklara mer sen. Sen senast jag skrev så har det ju varit nyår och det firades såklart. För första gången så hade ja en pojkvän att fira den me, men den firades inte bara me honom. Utan me ett gäng polare hemma hos Filip, där man träffade folk man inte sett sen studenten. Först vart det god mat, sen spelade man lite roliga spel, drack och hade kul. Senare på kvällen kom några fler lagom till tolvslagt. Då det skålades och fick äntligen en nyårskyss av en kille, och den bästa då dessutom. Det avfyrades lite smällare till höger och vänster, inga rakter sköt vi iväg men dock gjorde ja alla andra det så. Efter allt det där gick man snöiga in, vissa körde dricklekar...älsklingen å ja va så trötta att vi drog hem runt 1-2. Väl hemma, så började ja må illa och få ont i huvet. Hade inte druckit så mkt, men dricker sällan nuförtiden och åt massa chips dessutom. Som jag inte heller äter så ofta..var så säker på att jag skulle spy. Men lyckades tillslut somna och sov bort halva nyårsdagen. Senare den dagen så drog vi och hälsade på älsklingens söta lillebror. Där stannade vi länge och kom inte hem förrän vid elva typ.

Det där va väl typ nyår och nyårsdagen i korthet..orkar inte berätta så ingående..

Nu tillbaka till stressen som ja pratade om i början..har en uppsats på 6 sidor som ska in nu i veckan. Men eftersom ja måste plugga inför 2 omtentor så måste ja bli klar me den imorrn. Blir kämpigt, kmr sitta från morron till kväll. Måste dessutom gå upp vid 8 för att ringa vårdcentralen eftersom ja inte minns vilken tid ja ska till läkaren, då de inte skickat nån kallelse. Övriga veckan så måste ja framförallt plugga inför 2 matematiktentor, försöka åka till skolan för att hämta rättade tentor..suck:/ och innan skolan börjar ordenktligt om 2 veckor så måste ja dessutom köpa randiga block, nya böcker, nytt accesskort osv. Hur ska ja hinna me allt, jag vet inte:(

Så andra halvan av mitt jullov består av stress...usch:( e så tacksam att min kära pappa och kille hjälper mig me uppsatsen.

Nej, nu ska ja nog kolla på film me älsklingen och sen blir det sängen.

Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0