Lördagkväll...

Hej allihopa!

Sorry att jag inte skrivit så mkt mer, sen jag berättade om förlovningen:) Men jag har jobbat på, jobbade min sista vecka nu förra veckan. Det va riktigt skönt att äntligen får va ledig:)

Semestern började ganska fort då, jag och älsklingen åkte till Estland förra söndagen. Åkte båt, så var framme på måndagen då mötte älsklingens morfar upp oss. Tog hand om vårt bagage och vi hade sedan en hel dag i Talinn. Sedan åkte vi med morfar till ett ställe som heter koppelmaa, där bor älsklingen mormor & morfar samt ena morbrodern med familj. Dessutom så var han kusin där från Finland, som jag inte träffat tidigare. Tänker inte så in så jätte mkt på vad som gjordes, har ej tiden till det. Men vi hade det riktigt kul, det va i princip sol å varmt varje dag. Så nu är man brun och fin igen. Vi var en dag på Talinn zoo, sen så har vi spelat massor med kort, vollyboll, fotboll & badminton med hans kusiner. Näst sista dagen när några fler släktingar var på besök så överraskade dom oss med en fest. Förlovningsfest:) Det var riktigt kul, kan ju säga att bröllopet(när det nu blir) kmr blir 10, 20 ggr "värre", större..Hehe..

Å så igår tog vi båten hem igen. Med sällskap av älsklingens pappa & familj, de hade betalt resan åt oss. Så det vart A-hytt, både middags- och frukostbuffé samt blev vi bjudna på lite dricka och godis. Väldigt snällt av dom. Vi är mkt tacksamma för det:) Kvällen och natten va dock inte rolig, det var typ storm så båten gungade som fan. Så lilla jag som sällan är åksjuk mådde inte så bra:( Fick en ruggig huvudvärk samt illamående. Men lyckades tillslut somna. Idag har man mest tvättat, och tränat lite. Annars bara chillat, kollat när Sverige tog brons i fotbolls VM:D Nice:)

Väldigt vad jag babblar. Bäst jag slutar så jag kan gå och lägga mig. Ska upp tidigt imorgon, vi ska nämnligen åka till Gotland i 2 veckor. Så det blir endast en natt hemma innan man drar iväg igen. Hehe;)

Såå god natt:)

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0