Det rullar på..

Hej på er!

Sitter här i mitt stek heta rum, och då syftar jag på värmen här inne..Det e som en bastu förfan:/ Funderar på att gå ner i gillestugan och kolla på tv, där är det iaf svalt.

Tänkte bara skriva lite så ni vet att jag lever, haha...Jag jobbar på, börjar 6:30 varje morgon,vilket betyder uppgång vid 5:30. Suck:/ Men nästa vecka blir min sista sedan har jag äntligen lov, så jag håller verkligen tummarna att värmen och solen är kvar tills dess. Kan säga att det verkligen suger att sitta inne och jobba hela dagarna när det e sol och varm ute. Vill ju sola och få tillbaka min fina bränna. Får tänka på alla pengar jag tjänar och hoppas på fint väder till helgen. Men något av det värsta med jobbet är att jag fått skit ont i övre ryggen, typ på det högra skuldebladet. Beror väl på att jag suttit väldigt dåligt och gjort statiskt arbete el nåt. Smärtan är som värst på kvällarna, då känns det som att man har en kniv i ryggen:( Kan säga att det gör så ont just nu:( Måste verkligen till en naprapat el nåt. Det här börjar ju bli jobbigt..

Iaf, förutom jobb så har jag inte gjort så mkt mer denna vecka. Har tränat i måndags och igår, körde 30 min cykel och 40 min fys. Ska försöka göra det imorgon oxå om jag orkar.

Nej, men nu ska jag försöka få med pojkvännen ner till gillestugan som sälllskap:) Vi firar föresten 1 år tms på måndag<3 Hihi:D

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0